Săptămâna 14 - Duminică, 3 Aprilie 2011 - În această săptămână ne vom ruga pentru: Atitudinea noastră faţă de musulmani

 Autorul următorului paragraf îi iubeşte foarte mult pe musulmani.
Vreau ca tu să ştii că am supravieţuit la două atentate create de musulmani extremişti şi îndreptate asupra mea. Unul în 1986 şi al doilea în 1989. Am primit nenumărate ameninţări cu moartea din partea musulmanilor extremişti!
Am fost arestat, am avut casa percheziţionată şi Bibliile mi-au fost confiscate.
Am prieteni apropiaţi care au fost torturaţi. Cred că pot spune cu onestitate că mi-am câştigat dreptul de a afirma că nu sunt naiv în ce îi priveşte pe musulmanii extremişti.
Dar vreau să te întreb: Ce zice credinţa noastră creştină despre atitudinea pe care ar trebui să o avem faţă de musulmani în zilele noastre?”

 Rugăciune:

Rugăciune Radicală  pentru ca musulmanii să experimenteze harul lui Dumnezeu.
Credinţă Perseverentă  Crede că Dumnezeu poate să ridice lucrători dedicaţi care să ducă mesajul lui Dumnezeu musulmanilor.
Sacrificiu Extrem — în loc să reacţionăm prin frică, ar trebui să răspundem într-un spirit şi o atitudine gata de sacrificiu, care să  reflecte dragostea lui Isus din noi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu