Săptămâna 35 - Duminică, 28 August 2011 - În această săptămână ne vom ruga pentru: Mântuire în luna Ramadan


David, un creştin convertit al cărui nume adevărat este ţinut anonim din motive de securitate, a împărtăşit cu misiunea cum a auzit vocea lui Isus în timpul Ramadanului prin rugăciunile unei femei creştine. 
David spune că “femeia creştină a mărturisit: “Mă rugam pentru tine de fiecare dată când te vedeam că intri în moschee.
Este uimitor să vezi cum Dumnezeu mi-a răspuns la rugăciune.” Ea a fost foarte surprinsă pentru că niciodată nu a crezut că eu pot deveni creştin. În ochii ei eram foarte greu de convins.
“Acest lucru mereu va rămâne în inima mea, să ştiu că rugăciunile mele sunt auzite şi prin ele se face o diferenţă în viaţa cuiva.”

Motive de rugăciune:
 Să ne rugăm pentru toţi creştinii care au intrat în această lună în contact cu musulmanii, ca Dumnezeu să le dea în continuare izbândă, înţelepciune, blândeţe şi curaj în prezentarea adevărului. 
Dumnezeu să-i binecuvânteze pe toţi musulmanii cu mântuire!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu